2 Eylül 2022 Cuma

Prefabrik Ev Çeşitleri

Deprem gerçeği ile yaşayan ülkemizde ekonomik Prefabrik Ev ve depreme karşı dayanıklılığı ile prefabrik evlere olan ilgi her geçen gün artmakta ve bu yapılar artık daha fazla tercih edilmektedir. Firmamız ise çeyrek asırı aşkın tecrübesi ile, üstün özellikli ürünlerini harmanlayarak hazır konutlarda değerli müşterilerine en iyi hizmeti sunmaktadır. Sürekli gelişen teknolojiyi takip ederek uygulaması ve Ar&Ge - Ür&Ge faaliyetlerine yaptığı yatırımlar ile sektöre öncü olmaya devam etmektedir. Müşteri memnuniyetini benimsemiş firmamız, talep aşamasından satış sonrası hizmetlere kadar toplam kalite yönetimini uygulayarak en iyi hizmeti vermektedir. Konut örnekleri için İstanbul Pendik Güzelyalı'da bulunan showroomlarımızı ziyaret edebilirsiniz. Birbirinden estetik görünümlü yapılarımız hakkında bilgi sahibi olmak için konut kataloglarımızı inceleyebilir ve web sitemiz ürün gurupları sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Prefabrik sektöründe daima ilklerin öncüsü olarak, bir ilke daha imza attık. Çeliğe şekil verdik, Üstün malzemelerle harmanladık. 8 katlı hafif çelik bina üretimine başladık.

Türkiye’nin ilk Nükleer Enerji Santrali Akkuyu’nun işçi kamp yapılarını kurduk. Tamamlandığında Türkiye’nin ilk nükleer santrali olacak Mersin ilimizin Gülnar dubleks prefabrik ev Akkuyu mevkiinde inşaatı devam eden Akkuyu Nükleer Güç Santraline şantiye mobilizasyon binaları kurduk. Karmod olarak Dünyanın büyüklüğü ile öne çıkan önemli projelerine Detaylı bilgi 3. Havaalanı Şantiye Mobilizasyon Projesi Tamamlandığında dünyanın en büyük havaalanı olacak İstanbul’un 3. Havaalanının temelinde Karmod var. 10,2 milyar avroluk yatırım bütçesi ve yıllık 150 milyon yolcu kapasitesi ile dev projenin temel hafriyatında çalışacak. Detaylı bilgi Sultangazi Nadide Ahmet Tütüncüoğlu İlk ve Ortaokulu, İstanbul – Türkiye Karmod olarak deprem dayanımı yüksek çelik okul binasını 72 gün gibi kısa bir sürede tamamlayarak teslim ettik. Detaylı bilgi Maldivler’de Personel Konaklama Binası Ülkede turizm alanında faaliyet gösteren otelin hizmet personelinin kullanımına özel konaklama binası inşa ettik. Otel personelinin sürekli konaklamasında kullanılacak yatakhane binası 132 kişi kullanım kapasitesine sahip. Detaylı bilgi EREA Simone Veil Okul Projesi - Amilly, Fransa Karmod, Fransa’nın Amilly şehrinde 10 derslikli EREA Simone Veil adlı okul binasını 40 gün gibi kısa sürede tamamlayarak teslim etti. Detaylı bilgi Malta’da 2 ayrı Meslek Lisesi Okul Projesi Karmod prefabrik, Akdeniz'de ada ülkesi Malta'nın Birkirkara şehrinde kurduğumuz iki meslek lisesi ve eğim okul binası proje gerçekleştirdi. Detaylı bilgi Kamerun Gümrük Güvenlik Ofisleri Batı Afrika ülkesi Kamerun’un Atlas Okyanusu kıyısındaki liman şehri Doula’da gümrük güvenlik ve hizmet ofislerinde Karmod yapıları kullanılmaya başlandı. Detaylı bilgi Manchester United Stor Satış Mağazaları Karmod, Manchester United stadında bilet satış ofisleri olarak kullanılmak üzere ihtiyaç olan kabinleri üretti. Old Trafford stadı çevresine yerleştirilen kabinlerde bilet satış işlemleri yapılıyor. Detaylı bilgi Karmod, BM Barış Gücü için Nijerya'da kamp kurdu Karmod, Nijerya'nın Başkenti Abuja'da Birleşmiş Milletler (BM) Barış Gücü'nde görev yapan 400’e yakın askere konteyner konaklama kamp yapıları kurdu. Detaylı bilgi

Prefabrik Yapı modern mimarinin yenilikçi yapı tarzı Yapı tasarımını estetik kılan detay uygulama kolaylıkları, gelişmiş teknoloji kullanımıyla kısa zamanda hızlı üretim sistemi ve yerinde kısa sürede hızlı kurulum avantajlarıyla sayısız yapı ihtiyacına çözüm getiren prefabrik yapı sistemi modern mimarinin yenilikçi yapı tarzı. Karmod 1986 yılından bugüne uzmanlığı, sahip olduğu üretim teknolojisi ve modern üretim tesislerinde prefabrik yapı sektöründe bina güvenliği sağlanmış, kullanım ergonomisiyle öne çıkan, hızlı üretimli ve yerinde kısa sürede kullanıma hazır kurulabilen prefabrik binalar üretmektedir. Karmod’un yeni nesil prefabrik modeliyle demonte sistemle hazırladığı yapılar bugün dünyanın 120’yi aşkın ülkesinde güvenle kullanılıyor. Yeni nesil prefabrik binalarımızla dünyada büyüklüğü ile ses getiren enerji santralleri, petrol arama, doğalgaz, madencilik, yol yapım, markalı toplu konut, havalimanı inşaatları gibi benzeri büyük projelere prefabrik şantiye yapıları üretim ve yerinde kurulumumuzla çözüm ortağı oluyoruz. Prefabrik ofis, prefabrik yatakhane ve yemekhane binaları başta olmak üzere çok sayıda prefabrik şantiye yapılarımızla önemli projelere kısa sürede kullanıma hazır binalar teslim ediyoruz, projelerin tam zamanında start almasına önemli katkı sağlıyoruz. Ayrıca bireysel konuttan prefabrik toplu konutlara, acil yerleşim ünitelerinden sosyal tesis yapılarına, hastanelerden okullara uzun ömürlü prefabrik yapılarla güvenli yaşam alanları hazırlıyoruz. Kaynaksız yenilikçi prefabrik üretim sistemi Kaynaksız vidalı – geçmeli prefabrik teknolojisiyle hazırladığımız yapılarımız yeni nesil yenilikçi sistemle üretilmektedir.