23 Mayıs 2022 Pazartesi

En Kaliteli Prefabrik Ev Modelleri

 E-Posta Şifre Beni Hatırla Şifremi prefabrik ev Giriş Yap Giriş Yap Sosyal hesap ile giriş yap Şifresiz giriş yapabilmek için Google, Apple veya Facebook hesabınızı bağlayabilirsiniz 



Google ile giriş yap Apple ile giriş yap Facebook ile giriş yap Ad Soyad E-Posta GSM En az 8 karakter En az 1 büyük harf En az 1 küçük harf Üye aydınlatma metnine buradan ulaşabilirsiniz. Üyelik sözleşmesi'ni okudum, kabul ediyorum. prefabrik ev fiyatları izni kapsamında Karaca tarafından pazarlama amaçlı SMS almak istiyorum. İletişim izni kapsamında Karaca tarafından pazarlama amaçlı E-posta almak istiyorum. Kayıt Ol Kayıt Ol.

Konteyner Ev Yapımı ve Satışı

Ayrıca kişisel verileriniz, açık rıza vermeniz halinde veri tekilleştirme faaliyetlerinin yürütülmesi kapsamında Karaca’nın bağlı bulunduğu Karaca Şirketler Grubu bünyesinde bulunan Karaca Home Collection Tekstil San. ve Tic. A.Ş. , Emsan Mutfak Gereçleri San. ve Tic. A.Ş. , Homend Dayanıklı Tüketim Cihazları San. ve Tic. A.Ş. , Cookplus E Ticaret A.Ş. ve Mars Bilgi Teknolojileri A.Ş. ile paylaşılmaktadır. Temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydıyla meşru menfaatimizin söz konusu olduğu şirket içi idari amaçlar için Karaca Grup içerisinde yukarıda adı geçen şirketlerimiz arasında kişisel veri aktarımı gerçekleştirilmektedir.

3.1.3. Üye, Şirket internet sitesine üye olurken verdiği kişisel ve diğer sair bilgilerin kanunlar önünde doğru olduğunu, Şirket'in bu bilgilerin gerçeğe aykırılığı nedeniyle uğrayacağı tüm zararları aynen ve derhal tazmin edeceğini ve prefabrik ev modelleri gerçeğe aykırı bilgiler nedeniyle Şirket’nın işbu sözleşmeden kaynaklanan yükümlülüklerini gereği gibi ya da hiç ifa edememesi nedeniyle Şirket’nın hiçbir sorumluluğunun bulunmadığını beyan ve taahhüt eder.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Prefabrik Ev Yaptırmak İstiyorum

 Yazlık, kışlık, standart, lüks, tek katlı, çok katlı, büyük, küçük prefabrik ev çeşitleriyle dikkat çeken söz konusu hazır yapılar, oldukça...